i think i love you but i afraid






, kali pertama dan hari pertama aq jumpa kau . . aq rase happy jew . . 
, tkde sikit ponn rase bosan dihati .
, mungkinkah kau akn jadi teman aq selamanya
, sbb bile aq rapat dgn se-seorang tuhh pasti ia akn hilang . .
, dan tibe-2 hati aq ckp tk payah couple dgn die . .
, blaja lagi bagos so . . aq fikir-2 balik yaa that's good for me .
, tetibe die dgn aq makin lama makin rapat oohh my god !
, what happen to me . . 
, please give me the answer . . is that true he is my true prince charming ?
, b'cause i try to forget he but now i still remember he . . 
, ahhh ! if everyday like this . . i will be sick ! because thinking about he . . 
, i try to be a good girl but ? TIDAKKK ...........
, mybe aq harus berterus trang dgn die :)) but just wait and see . . 
, yee lahh jodoh kan d'tgn tuhan so tunggu jea laa . . 












, but you always in my life ma'el

0 TUKANG SEBOK:

Post a Comment